مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

چرا اسلام هراسی؟؟؟

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

اصولا یکی از سیاستهای و روشهای کنار زدن و حذف کردن(بایکوت) در غرب دیگر هراسی است یعنی جامعه و مردم خود را از دیگران بترسانیم تا به هدف خود برسیم. سالیان سال است که در غرب چنین سیاستی اعمال می شود و عجیب این است که خوب هم نتیجه می گیرند.

در سال های گذشته ژاپن هراسی، چین هراسی و روس هراسی اجرا شد.مثلا قبل از حمله اتمی آمریکا به ژاپن مستندی درباره ی نظامیان این کشور ساخته که در آن ژاپنی ها با تانک چینی ها را زیر نظر میگرفتند، این قدر تبلیغات مسوم و ترس آور از ژاپنی ها به راه انداختند تا ذهن مردم آمریکا را برای حمله اتمی به این کشور آماده کند.

در سال 1989میلادی پروژه ایران هراسی و به دنبال آن اسلام هراسی و در نهایت شیعه هراسی کلید خورد. آنها در سه محور مردم ، دولتهای منتطقه را از ایران و اهل سنت را از شیعه و جهان را از اسلام می ترسانند اما هدف از این سیاست کثیف چیست؟

به طور کلی میتوان سه هدف کلی را در ارتباط با این مساله متصور شد:

1-به طور کلی کسانیکه سیاستهای خارجی آمریکا و غرب را ترسیم میکنند سهامداران کارخانجات اسلحه سازی آمریکا و غرب هم هستند به تبع برای رسیدن به سود  بیشتر و نگهداشتن تولید کارخانه خود احتیاج به صدور اسحه وتجهیزات نظامی به سرتاسر دنیا را دارند بنا بر این باید فضای جنگ و ترس همیشه بر جهان حاکم باشد(آمریکا به تنهایی ./.37 از این تجارت را در اختیار دارد)

2-بعد از فروپاشی کمونیسم در جهان آمریکا احساس کرد که تک قدرت جهان است از طرف دیگر باید موضوعی را جایگزین کمونیسم قرار دهد تا بتواند فضای امنیتی جهان را همچنان نگه دارد. از این جهت بود که متوجه جهان اسلام شد البته قبل از این آنها با جهان اسلام روبرو شده بودند اما این بار گروههای مثل القاعده، طالبان و داعش را به وجود آوردند و با کمک امپراطوری رسانه ای خود این گروه های وحشی دست آموز خود را نماینده اسلام معرفی می کنند.

3-وقتی در تمام رسانه های وابسته به دنیای غرب از اسلام و مسلمانان تصوری خشن و جنگ طلب ارائه میشود و جریانهای خود ساخته غرب خود را نماینده اسلام و مسلمانان جا زده اند، در چنین اوضاع و احوالی فشارها بر مسلمانان و کشور های اسلامی زیاد میشود در نتیجه مسلمان از درون دچار تناقض میگردد و برای رهایی از این تناقض و فشار ها مجبور می شود از آرمانه و هدف والای خود دست برداشته و خروجی این فرد می شود یک شخصیت وابسته به غرب با طرز تفکر آنها(اسلام آمریکایی)

تحلیلگر:صادق آبروشن

۹۳/۱۱/۰۷
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی