مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تیشه ها به ریشه ها...کینه ها در سینه ها


*سید موسوی باشد یا نباشد حزب الله در صحنه است...

سیاست سیاست است امروز.پدر و مادر ندارد این سیاست ماکیاولی اصلاح طلبان...می شکند ستون خیمه انقلاب به بهای بی بهایی...تیشه ها به ریشه های رویش های انقلاب می زند تا سر بر نیاورد این رویش ها...ریزش ها همان رویش هاست برای آنانی که دم از جامعه مدنی می زنند...

آری اگر کار دست این اصلاح طلبان بود انقلاب در انقلاب می ماند...اما نماند...ستون است دیگر...خیمه ولایت به جنبش معنوی حزب الله و مقاومت ایران پابرجاست...

روزی روزگاری در این ایران مقاومت بودند کسانی که دم از امام می زدند و یار امام می دانستد خود را ولی شکست غرورهای در سینه های پنهان و صدور کرده آلودگی باطنشان بر جامعه و فتنه آویختند به انقلاب روح الله...

تیشه ها به ریشه ها راحت تر است ولی ریشه ها تیشه ها را در خود فرو می برد...انقلاب ثابت نمود این ریشه هاست که می ماند و تیشه ها به دست ولی عصر-علیه السلام- نابود می شوند...

انقلاب در انقلاب می ماند اگر رهبر نبود...آری حضرت ماه بنی انقلاب را می گویم...ولایتی بودنمان می شکند ستون مجمع عقلای بی عقل دوم خردادی ها...

تیشه ها در پی ریشه ها هستند اما...اما نمی توانند ریشه های پایدار را بزنند...

انقلاب موسوی و کروبی را با خود همراه نمود ولی...ولی شکستن احترام این انقلاب را...رویش ها بوسیدند دستان این انقلاب جوان را...انقلابی که شکست شوروی را...انقلابی که می شکند غرب لیبرال را...انقلابی که رسوا نمود منافقین را...انقلابی که ناملی های بی مذهب و افسادطلبان با پوشش اصلاحات را ذلیل نمود...کینه دارند این جماعت ماکیاول را...چه باید کرد؟!!!

ریشه ها را با تیشه ها باید زد!!! در کدام فرصت؟!! وقتی که نماینده ملت و «سید دشتستان» خروش پایدار داشته باشد...چرا؟!!! حزب الله نباید جان بگیرد...بسیجی باید جان بدهد...سردار هم نمی شناسیم...چرا؟ پرونده های فساد ما در دستان انان است...

باز تیشه ها سراغ ریشه ها را می گیرند...ای ریشه تو چرا به گردن رئیس ما پیچیده ای؟!! ریشه ها آنقدر بلندند که نمی بینند این تیشه های رسانه ها را...این بداخلاقی های ماکیاولی را...این مروجان اندیشه های آلوده را...

«سید دشتستان» باشد یا نباشد حزب الله در صحنه است...می شکند ستون فقرات فتنه گری را...

هشدار:تیشه ها در ریشه ها می ماند.....

طلبه عصر انقلاب

۳ نظر ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷
هادی شبیری

 عقیق: آرامش پس از طوفان. او حالا دوباره بخشی از محبوبیت از دست‌رفته را به‌دست آورده. مداحی که از 18 سالگی با دستگاه شور توانست در میان آنها که سعی می‌کردند سبک جدید مداحی را جایگزین مداحان سنتی و روضه‌خوانی سنتی کنند‌، به سرعت به شهرت رسید. تیپ به روز او در دهه 80 توانست خیلی از بچه‌‌های دهه 60 را در سنین جوانی به هیات‌الرضا جذب کند. هیاتی که تنوع پوششی مهمانانش چشمگیر‌تر از همه حسینیه‌های پر رفت‌و‌آمد آن روزهای دهه 80 تهران بود. هلالی به سرعت توانست برای خود اسم و رسمی به هم بزند و البته این اسم و رسم او را حتی بیشتر از مداحانی مانند سید جواد ذاکر و نریمان پناهی خبرساز کرد. رفت‌و‌آمد در محافل سیاسی‌، مذهبی و عمومی اگرچه شهرتش را هر روز بیشتر می‌کرد که پاشنه آشیلی هم برایش محسوب می‌شد. اتفاقی که زندگی خصوصی اش را با یک بلوتوث رسانه‌ای کرد. او بعد از آن حادثه چند سالی در شوک بود و پس از آن سعی کرد کمتر در دید باشد. رضا هلالی در این گفت‌و‌گو با محتاط‌تر از همیشه حرف زده. دیگر آن روحیه خبرساز گذشته را ندارد و از مداحان پیشکسوت با هیجان خاصی نام می‌برد، مداحانی که بعد از اتفاقات چند سال قبل برای برگرداندن او به صحنه‌، تلاش‌های بسیاری کردند. این مداح جوان به سئوالاتی درباره مداحی‌، حاشیه‌های اطراف زندگی مداحان و درآمدهایشان سخن گفته است. گفت‌وگوی او را با هفته‌نامه تماشاگران امروز بخوانید.

 

روزهای ماه رمضان رضا هلالی در دوران کودکی و نوجوانی چطور می گذشت؟

آن روزها ما در مسجد المهدی (عج) مجیدیه فعالیت داشتیم و چند روز مانده به شروع ماه مبارک، کارهای آماده‌سازی مسجد را انجام می‌دادیم. در ایام ماه رمضان هم بیشتر وقتمان در همین مسجد سپری می‌شد و همراه با دوستان به دنبال رونق بیشتر مسجد بودیم. نیمه‌شب‌ها هم به مسجد ارک می‌رفتیم و در جلسه حاج منصور شرکت می‌کردیم. بسیج مسجد‌، کتابخانه‌ و پای ثابت روضه‌ها. بچگی ما این‌طوری بود. « سرزمین نینوا یادش بخیر ... کربلای جبهه‌ها یادش بخیر ... صدای رویایی حاج صادق آهنگران‌. من که این طوری با مداحی حاج صادق و حاج منصور به مداحی علاقمند شدم. البته اون وقت‌ها خیلی کوچک بودم و چیزی از جنگ درک نکردم. حیف ...

۰ نظر ۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۰
هادی شبیری
خلع سلاح مقاومت توهم است/ به وقتش جام خشم خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی می‌کنیم
 فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پیامی با هشدار به رژیم‌صهیونیستی و متحدانش، بر تداوم حمایت ایران از مقاومت در فلسطین تاکید کرد و گفت خلع سلاح مقاومت در فلسطین خواب پریشانی است که تعبیر نمی‌شود.
به گزارش رجانیوز، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، روز چهارشنبه در پیامی نادر برای مقاومت فلسطین، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت تاکید کرد.
 
شبکه خبری المیادین به نقل از سردار سلیمانی اعلام کرد که «قاتلان و مزدوران بدانند که ما لحظه‌ای از دفاع از مقاومت و دفاع از مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمد» و در ادامه این پیام افزود: همه دنیا دنیا بداند که خلع سلاح مقاومت عقیده‌ای باطل است و توهمی است که محقق نخواهد شد.
 
سلیمانی با بیان اینکه «فلسطین آتشفشانی الهی است که نمی‌توان آن را خاموش کرد، جز با نابود کردن رژیم اشغالگر» تهدید کرد که «در زمان مناسب جام خشم و غضب خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی خواهیم کرد».
 
سلیمانی در ادامه بر مقاومت فلسطین درود فرستاد و گفت: درود بر گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) و سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) و ابوعلی مصطفی و الناصر صلاح الدین و شهداء الاقصی.. درود بر سرداران مقاومت که در مقابل فشارها عقب‌نمی‌نشینند.
 
وی همچنین از صحنه‌های کشتار در فلسطین ابراز تاسف کرد و با بیان اینکه «صحنه‌های دردناک در فلسطین قلب ما را به درد می‌آورد و در سینه خود حزن شدید که همراه با غیظ و غضب است احساس می‌کنیم»، افزود: برای دفاع از انسانیت و اسلامی که هم اکنون در فلسطین آن رامی توان دید سلاح و خون و کرامت را توصیه می‌کنیم.
 
وی در این پیام افزود: لعنت خدا بر همه ظالمانی که از این رژیم حمایت کرده و می‌کنند. لعنت خدا بر هر کسی که حزن شما و درد و رنج شما را می‌بیند و با سکوتش اجازه می‌دهد که شما کشته شوید.. لعنت خدا بر آمریکا رأس ظلم (واستکبار) جهانی.. لعنت خدا بر کسانی که راه کمک‌رسانی به شما را بستند و در جنایت صهیونیست‌ها شریک شدند.
۰ نظر ۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۵
هادی شبیری
وقتی اعضای تیم تحقیق خیریه همت به خانه ای محقر در قم رفتند، با دیدن وضعیت نابسامان خانواده ای 6 نفری که تمام اعضای ذکور خانواده دچار معلولیت هستند، شوکه شدند.
عصرایران - وقتی اعضای تیم تحقیق خیریه همت به خانه ای محقر در قم رفتند، با دیدن وضعیت نابسامان خانواده ای 6 نفری که تمام اعضای ذکور خانواده دچار معلولیت هستند، شوکه شدند:
- پدر خانواده در یک حادثه دست خود را از دست داده و برغم پیوند دست ، به دلیل قطع عصب ، قادر به کار با آن نیست و اگر بتواند با یک دست خود کارهایی مانند باربری انجام می دهد.

- پسر بزرگ،مهدی ۲۱ ساله، مشکل شدید ذهنی وجسمی دارد و به هیچ صورت قادر به حرکت نیست . از لحاظ ذهنی مورد ارزیابی قرار نگرفته ولی قادر به صحبت نیست . ظاهرا پدر ومادر را می شناسد ولی برای دیگران عکس العملی ندارد ؛ دچار مشکل تشنج هم هست که قرص مصرف می کند.

 - پسر دوم، حسین ۱۷ ساله دچار مشکل شدید جسمی و فاقد هر گونه حرکت است؛ صحبت نمی کند ولی ظاهرا از نظر ذهنی نسبت به برادر بزرگتر خود هوشیارتر است، به اطرافیان می خندد ، پدر ومادر وخواهر خودر رامی شناسد.

 -پسر سوم ، علی اکبر تازه وارد ۴ سال شده؛ حرف نمی زند و به تازگی با توجه به داروهایی که به او داده می شود قادر شده با کمک از دیوار روی پاهای خود به مدت بسیار کمی بایستد ولی به هیچ عنوان توان ایستادن طولانی را ندارد و بیشتر مواقع خود را روی زمین می کشد.

به گفته مادر اگر درمان علی اکبر مستمر باشد و مراحل کاردرمانی و فیزیوتراپی به موقع انجام شود امکان معالجه خیلی زیاد است ولی به علت مشکلات مالی یکسال و نیم است که کار درمانی و فیزیوتراپی قطع شده و فقط داروها را آن هم به صورت نامنظم مصرف می کند.
یک دختر خانواده ازدواج کرده و دیگری 9 ساله است.

این خانواده فقیر، مستأجر هم هستند و ماهی دویست هزار تومان اجازه می دهند که مدت سه ماه است نتوانسته اند همین مبلغ را هم بپردازند. یارانه و 50 هزار تومانی که بهزیستی به پسر بزرگتر خانواده می دهد و مزد اندکی که پدر از کارگری های غیر مستمرش دارد،‌درآمد اصلی این خانواده است. طبق استعلامی که خیریه همت از اداره بهزیستی قم گرفته ، پدر و دو برادر دیگر نیز در بهزیستی استان قم پرونده تشکیل داده اند ولی هنوز حقوقی برای این افراد تعیین نشده است ؛ این خانواده تحت پوشش کمیته امداد هم نیست!

مادر این خانواده مجبور است بچه های معلول خود را مدام به حمام ببرد تا زخم بستر نگیرند. اعضای تیم تحقیق خیریه همت در همان گام اول ، وقتی دیدند این خانواده در گرمای طاقت فرسای قم ، کولر ندارند با هزینه شخصی خود برای این خانواده کولر تهیه کردند ولی زخم این خانواده نیازمند، عمیق تر این است که با یک کولر آتش فقر و محرومیت به سردی گراید.

خیریه همت این بار نیز به کمک کاربران فضای مجازی در صدد است گرهی از کار این خانواده بگشاید. آن طور که تحقیق کرده اند در مناطق حاشیه ای قم - جایی که این خانواده در آن زندگی می کند - خانه های کوچکی است که می توان با هزینه 70-60 میلیونی خرید تا این خانواده بتواند با استقرار در آن ، اجاره خانه ای که می دهد را صرف زندگی و درمان کند. اگر مردم همت کنند و مبلغ جمع شده ، بیش از این باشد، شاید بتوان کمک هزینه معالجه پسر سوم خانواده که امید به بهبود نسبی اش هست را هم فراهم کرد.

همت کنیم و هر کدام مان ، ‌هر اندازه که می توانیم و سخت مان نیست ، به این خانواده کمک کنیم تا شاید بعد از عید فطر،‌ گره از کار یک خانواده دردمند به لطف خدا و به دست هر کدام از ما باز شود.امیدواریم بتوانیم در اولین روزهای بعد از عید فطر ،‌خبر خوب گشودن گره از کار این خانواده مستحق را به کاربران بدهیم.



خانواده 6 نفره اقای غلامی



خانواده 6 نفره اقای غلامی

خانواده 6 نفره اقای غلامی

 برای کمک آنلاین اینجا را کلیک کنید.
۰ نظر ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۶
هادی شبیری