مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

آخرین اخبار از حمله داعش به سامرا + عکس

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ق.ظ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، منابع امنیتی ارشد عراق درباره حمله امروز گروه تروریستی داعش به مرقد امامین عسکریین(ع) در سامرا توضیح دادند که این حمله از سمت منطقه «الجزیره» کوی «الجلام» و کوه‌های «حمرین» صورت گرفت و در آن ده‌ها تروریست داعشی شرکت داشتند.

این حمله داعش به فرماندهی «ابو حفص الشامی»، سرکرده داعش در دیالی و با استفاده از سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین صورت گرفت و برای این حمله از مدت‌ها پیش طراحی شده و هدف از آن اعلام امارت داعش در صلاح الدین و تسلط بر مرقد امامین عسکریین(ع) در سامرا بود.

براساس گزارش‌های امنیتی تروریست‌های داعش سپیده دم امروز وارد سامرا و در بیش از نیمی از کوی‌های آن پراکنده شده و برفراز مساجد و در میدان‌های آن پرچم‌های سیاه داعش را برافراشتند.

با این حال گزارش‌های امنیتی تاکید می‌کنند که مرقد امامین عسکریین(ع) در سامرا هم اکنون در محافظت کامل نیروهای امنیتی عراقی قرار دارند و مانع حمله تروریست‌ها به این دو مرقد شدند.

«محمود سامرایی»، از شاهدان عینی اهالی سامرا در این ارتباط توضیح داد که از اولین ساعات سپیده دم امروز درگیری‌های شدید آغاز شد و تا زمان تنظیم گزارش درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و نیروهای داعش هم اکنون در کوی‌های شرقی سامرا پراکنده شده‌ و صدای انفجار و درگیری در این مناطق همچنان ادامه دارد.

این شاهد عینی همچنین تاکید کرد که عناصر داعش شماری از اهالی منطقه را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

«اسماعیل خضیر»، معاون شورای استانداری صلاح الدین نیز در این خصوص توضیح داد که عناصر داعش در برخی مناطق سامرا سنگر گرفته‌اند و از اهالی منطقه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر «سعد معن»، سخنگوی عملیات مشترک تاکید کرد که نیروهای امنیتی عراق در تلاش برای بیرون راندن عناصر داعش از مناطقی هستند که تروریست‌ها در آن سنگر گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

۹۳/۰۳/۱۷
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی