مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی
اگرهدف بالا بردن نشاط است، اعیادشعبانیه را پرشور برگزار کنید/ ۱۱میلیون رای بیشتر هم مجوزی برای برگزاری جشن با بیت‎المال نشد، ۲۷۰ هزار رای که دیگر این حرف‏‏‎‌ها را ندارد!

 پس از آنکه انتشار خبر برگزاری جشن سالگرد پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با امکانات و هزینه دولت، با واکنش‌های گسترده از سوی فعالان سیاسی کشور روبرو شد و اکثر افراد این مساله را سبب تاثیر معکوس بر محبوبیت دولت عنوان کردند، روز گذشته سخنگوی دولت در اظهاراتی عجیب، برگزاری این مراسمات با بودجه دولتی را «حق طبیعی» و در راستای تزریق نشاط به جامعه دانست. 

به گزارش رجانیوز، محمدباقر نوبخت دیروز در نشست خبری با خبرنگاران، درباره حواشی برگزاری احتمالی جشن پیروزی روحانی توسط دولت و انتقاد افکار عمومی و فعالان سیاسی گفت: «برگزاری جشن و مراسم در سالگرد انتخاب قاطعانه آقای روحانی توسط مردم، یک حق است و در جهت نشاط جامعه لازم است و دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند.» 

فارغ از اینکه تفسیر آقای سخنگو از حدود ۳۰۰ هزار رای بالا‌تر آقای روحانی در انتخابات که موجب پیروزی وی شد، تا چه اندازه خلاف واقعیت و بامزه است، توجیه نوبخت برای هزینه از بیت‌المال به بهانه تزریق نشاط و شادی به جامعه را باید در‌‌ همان راستای کلیپ غیراخلاقی موسوم به «شادی» دانست که پس از دستگیری عوامل ان توسط مقامات انتظامی، رئیس‌جمهور در توئی‌تر خود به حمایت از آن پرداخت. 

طبیعی است که اگر واقعا نیت مجموعه دولت و دستگاه‌های تحت نظر آن، شاد کردن مردم و بالا بردن سطح نشاط در جامعه است، اعیاد شعبانیه که از چند روز دیگر آغاز می‌شود و تا‌‌ همان ایام سالگرد انتخابات نیز ادامه دارد، بهترین فرصت و موقعیت برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات شادی آفرین توسط دستگاه‌های دولتی است که هم باعث بالا بردن سطح نشاط در جامعه می‌شود و هم معارف اهل بیت (ع) از طریق این برنامه‌ها به مردم منتقل می‌شود. 

برگزاری جشن برای سالگرد پیروزی یک کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری حتی اگر از منابع دولتی هم نباشد، مذموم و ناپسند است؛ چه برسد به اینکه اکنون شخص سخنگوی دولت صراحتا از حق دولت برای هزینه از بیت‌المال به منظور برگزاری این جشن سخن می‌گوید. 

پیش از این، حجت‌الاسلام حمید رسایی هم با اشاره به اظهارات چندی پیش رئیس کتابخانه ملی مبنی بر اینکه «دولت قصد دارد همایش اعتدال را در ۳۱ استان کشور به مناسبت سالگرد پیروزی رئیس جمهور در انتخابات برگزار نماید»، اظهار داشت: صالحی امیری و دولت باید در قدم اول اعتدال را تعریف کنند، تا اعتدال تعریف نشود برگزاری همایش موجب سواستفاده از آن می‌شود. 

وی برگزاری همایش‌ها با پول بیت المال را مشکل دار دانست و اظهار داشت: اینکه بین کتابخانه ملی و همایش سیاسی اعتدال چه ارتباطی وجود دارد، خودش نکته‌ای است که مسئولان دولتی باید به آن پاسخ دهند. علاوه بر این آخرین جشنی که معاونت زنان با پول بیت المال برگزار کرد‌‌ همان جشن زنانه سعد آباد بود که باعث افتضاح و ابروریزی دولت روحانی شد. 

عضو کمیسیون اصل ٩٠ گفت: آقای روحانی باید خودش ورود کند جلوی این خودشیرینی‌ها را بگیرد چون مردم همانطور در برابر خبر ریخت و پاشهای جشن کاخ سعد آباد حضور ٩٧ درصدی در ثبت نام یارانه‌ها را رقم زدند، در قبال این موضوعات هم موضعگیری می‌کنند.

گفتنی است پیش از این نیز جشن همسر رئیس‌جمهور در کاخ سعدآباد و اتفاقات روی داده در آن، با انتقادات فراوانی از سوی مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شد.


۹۳/۰۳/۰۸
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی