مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی
حجت الاسلام زکزکی: رهبر بوکوحرام زیر نظر ارتش نیجریه فعالیت می‌کند/ بوکوحرام چیزی جز پوشش عملیاتی برای بالکانیزه کردن نیجریه نیست

 برای مخدوش کردن چهره اسلام دیگر نیازی به پروژه های میلیاردی و هالیودی کشورهای غربی نیست.

افرادی که خود را مسلمان سلفی و وابسته به القاعده می دانند وظیفه اسلام هراسی و ارائه تصویر جعلی و غیرواقعی از اسلام را بر عهده گرفته و حالا به جای فیلم هایی تخیلی مانند دروغ های حقیقی، عملیان کندور ، محاصره و ...  تصاویر مستند سربریدن انسان و به اسارت بردن دختران، آدم خواری توسط افرادی که خود را مسلمان واقعی می خوانند به عنوان محصول اسلام سیاسی ارائه می شود.

تروریست های تکفیری فایده دیگری برای غرب دارند.

ارتش کشورهای غربی به بهانه مبارزه با تروریست ها، جاده را را برای حضور نظامی در کشورهای هدف فراهم می می کنند تا بتوانند به منافع مادی در نظر گرفته شده خود، دست پیدا کنند.  

این عبارت، جان کلام  رهبر شیعیان نیجریه درباره رابطه غرب و گروه های تکفیری در این کشور است.

حجت الاسلام ابراهیم زکزکی، رهبری شیعیان نیجریه روز شنبه روی منبر حسینیه بقیه الله شهر زاریا نشست و در جمع شیعیان این کشور نکات مهمی را درباره برنامه کشورهای غربی در نیجریه عنوان کرد.

وی در ابتدای سخنانش با اشاره به ربایش دختران نیجریایی توسط بوکوحرام این اقدام را پوششی جدید برای مداخله غرب در نیجریه عنوان کرد:

«ربودن دختران راه را برای دخالت و حضور نظامی آمریکا و اسرائیل در نیجریه صاف کرد، اجازه ندهیم کسی فریب بخورد گروه بوکوحرام چیزی جز پوشش عملیاتی برای بالکانیزه کردن نیجریه و سرقت منابع آن به نام جست‌وجو برای یافتن شورشیان نیست.»

حجت الاسلام زکزکی خطاب به کسانی که در نیجریه علیه بوکوحرام و ربودن دختران نیجریایی تظاهرات می‌کنند، افزود: تظاهرات‌کنندگان باید علیه گودلاک جاناتان رئیس جمهور نیجریه و همکارش «شیکائو»(رهبر بوکوحرام) تظاهرات کنند چراکه این دو یکی هستند.

*  مقر رهبر بوکوحرام در یکی از پادگان های ارتش نیجریه است

رهبر شیعیان در ادامه پرده‌های دیگری از پرونده دختران ربوده شده نیجریایی برداشت و گفت: «شیکائو»، رهبر بوکوحرام هم‌اکنون در یک پادگان نظامی سری در مکانی امن نگهداری می‌شود.

وی افزود: هدف این است که مردم را به اسم جست‌وجو برای شورشیان از همه مناطقی که مملو از ذخایر طبیعی است پراکنده کنند؛ دقت کنید طلا در «زمفارا» و «زاریا» و «برینین گواری» فراوان است و طلا و پلاتین در «سکوتو» و «بورنو» فراوان است و (اینها مکان‌هایی است که عملیات تروریستی رخ داده است).

حجت‌الاسلام زکزکی ادامه داد: آنها وقتی که به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی بودند این کار را در عراق کردند؛ سلاح‌هایی که هیچ‌وقت آنها را پیدا نکردند اما عراق را در هرج و مرج فروبردند؛ همین کار را در افغانستان تجربه کردند.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال امتحان منطقه دوم است، تاکید کرد: غرب به دنبال به هم‌ریختن آفریقاست و اهداف زیادی را در نیجریه دنبال می‌کند و این واقعیت بزرگ در برابر آفریقا رونمایی می‌کند.

رهبر شیعیان نیجریه با اشاره به دستگیری یکساله دو تن از چهره‌های شیعه نیجریه خواستار آزادی آنها شد و افزود: آمریکا و اسرائیل «جنبش اسلامی نیجریه» را بزرگترین تهدید برای رسیدن به هدف شوم خود می‌دانند و از این رو شروع به سرکوب و دستگیری اعضای آن کرده‌اند.

گفتنی است «بوکو حرام» در زبان «هاوسا» - که در شمال نیجریه تکلم با آن رایج است - به معنای «حرام بودن تحصیلات غربی» است.

این گروه، الگو برداری ساده ای از جنبش طالبان در افغانستان شمرده می شود. بر اساس باورهای این گروه، هر کس که از ایدئولوژی سختگیرانه آن پیروی نکند کافر شمرده می شود، خواه آن فرد مسیحی باشد یا مسلمان.

این گروه خواستار اجرای «شریعت» یا قوانین اسلام در سرتاسر نیجریه است. مرکز تجمعات مذهبی پیروان بوکو حرام در مساجد شهرهای مختلف نیجریه از جمله «مایدوگوری»، «کانو» و «سوکوتو» قرار دارد.

نصرالله: می خواهند بین سربریدن و اسلام واقعی ارتباط برقرار کنند

اما علاوه بر زکزکی ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان نیز با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای ارائه تصویر مخدوش از اسلام گفت: متاسفانه امروز تلاش می‌شود تا بین اسلام و تفکر اسلامی از یک طرف و  قتل، سر بریدن و نابودی عبادتگاه‌ها و صدور احکام اعدام در مورد دیگران به خاطر مواضع سیاسی آنها از طرف دیگر ارتباط برقرار شود و برقراری این ارتباط جنایتی در حق اسلام است.

دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان افزود هر مسلمانی که ادعای انتساب به اسلام را دارد اگر نیکی کند به خود و دینش نیکی کرده است و اگر بدی کند به خود بدی کرده چرا که دین بدی را نمی پذیرد.
۹۳/۰۳/۰۶
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی