مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

ارتباط کارگردان "هپی" با ستاد انتخاباتی روحانی

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

به تازگی مشخص شده است سازنده کلیپ غیر اخلاقی«هپی» همان کسی است که رنگ بنفش را جهت تبلیغات انتخاباتی روحانی پیشنهاد داده است.

به گزارش فرهنگ نیوز، بررسی ها حاکی از این است که سازنده کلیپ غیر اخلاقی «هپی» که به ترویج بی بندوباری در جامعه پرداخته بود، همان کسی است که «در کمپین تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی رنگ بنفش را پیشنهاد داده» و مسئولیت پروژه عکاسی تبلیغاتی را برعهده داشته است.
 
(+لینک)دستگیری دختران و پسران کلیپ جنجالی + فیلم
 
 «ساسان سلیمانی» کارگردان کلیپ غیر اخلاقی «هپی» درباره اینکه چه شد رنگ بنفش را پیشنهاد کرد به ماهنامه ایده آل گفته است: «اسفند 91 دوستانی از ستاد تبلیغاتی آقای روحانی خواستند پروژه عکاسی از ایشان را کارگردانی کنم. قراربود عکس های آتلیه ای از ایشان گرفته شود تا بتوانند در بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی شان از آنها استفاده کنند. قراربود عکاسی در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شود. 
 
چند روز قبل از این، یکی از مشاوران ایشان برای هماهنگی های لازم با من در تماس بود و از من خواست رنگی را به عنوان رنگ تبلیغاتی ایشان پیشنهاد بدهم. من همان موقع رنگ بنفش را پیشنهاد کردم و شماره دقیق رنگ را هم چندساعت بعد به دستشان رساندم. بعد از آن، موقع عکاسی با دکتر روحانی درباره رنگ بنفش حرف زدیم و ایشان هم گفتند که رنگ خوبی است و به این ترتیب، رنگ بنفش، رنگ تبلیغاتی رئیس جمهور ایران شد.»
 
 
عوامل سازنده و ایفای نقش کننده در این کلیپ که با سرعت عمل نیروی انتظامی دستگیر شدند، اعتراف نمودند که برای تست بازیگری مراجعه نموده اند و از آنها سوء استفاده شده است.
 
نکته قابل توجه  اینجاست که «ساسان سلیمانی» کارگردان این کلیپ غیر اخلاقی، پیش از این نیز به دلیل ساخت یک کلیپ جنجالی غیر اخلاقی دیگر (کلیپ سوسن خانوم) نیز توسط نیروی انتظامی بازداشت شده بود.
 
اکنون این سوال باقی است که چه کسی  و با چه هدفی چنین شخص مسئله داری را جهت به کار گیری در کمپین انتخاباتی دکتر حسن روحانی پیشنهاد و انتخاب نموده و آیا سوابق و نوع فعالیت های وی در این زمینه موثر بوده است؟
۹۳/۰۳/۰۵
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی