مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

ما همه جین می‌پوشیم هرچند شلوار کردی را ترجیح می‌دهیم!


گفتگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بی‌‌بی‌سی بخش‌های مختلفی داشت که کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشترین واکنش را نسبت له ان قسمت از آن نشان دادند که او محرومیت ایرانی‌ها از پوشیدن شلوار جین را نشانه نبودن آزادی در این کشور توصیف کرد.

به گزارش رجانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی‌‌بی‌سی به قدری حرف‌های بی‌مبنا و کم‌ارزشی زد که کاربراین ایرانی شبکه‌های اجتماعی ترجیح دادند پاسخ‌ جدی دادن به صحبت‌های وی را به دیگران بسپارند و خود با دست گرفتن بخش دیگری از حرفهای او مطالب جالبی را منتشر کنند.

حرفهای نتانیاهو به قدری مضحک و بی‌پایه و اساس بود که حتی مهاجرانی هم به انتقاد از آنها پرداخت اما مطالب کاربران  شبکه های اجتماعی در پاسخ به ادعای او درباره ممونعیت پوشیدن شلوار جین در ایران خواندنی از آب در آمد.

با پایان صحبتهای نتانیاهو در شامگاه یکشنبه 14 مهر این واکنش‌ها شروع و کم‌کم به یک مجموعه مطالب با هشتک #جین تبدیل شد. برای مثال وحید یامین‌پور در گوگل پلاس نوشت:

 

«چه کسی فکرش را می کرد که روزی شلوار جین به دال مرکزی گفتمان حزب الله بدل شود. به کوری چشم صهیونیسم بین الملل ما با الصاق شش جیب به این شلوار در ماهیت آن رسوخ می کنیم، آنرا اسلامیزه کرده و به جای شلوار پلنگی به عنوان لباس سازمانی بسیج مستضعفین معرفی می کنیم...

 

از فردا شلوار شش جیب جین به همراه هندا 125 که سالها پیش به بخشی از گفتمان حزب الله بدل شد، نظام نشانگانی جدیدی را رقم خواهند زد!... هه»

واکنش این کاربران به سخنان نتانیاهو جنبه‌های مختلفی داشت. برخی سعی کرده بودند مانند پست زیر سخنان او را به استهزاء بگیرند.

 


 

و برخی دیگر با اشتراک گذاری تصاویری از جوانان ایرانی که جین پوشیده‌اند مفت بودن حرف نتانیاهو را نشان دهند. حتی برخی کاربران تصاویری قدیمی از دوران دفاع مقدس منتشر کردند که در آن رزمندگان شلوار جین پوشیده بودند.

 

اما واکنش‌ها به صحبتهای نتانیاهو به کاربران ارزشی شبکه‌های اجتماعی محدود نماند و به نوعی می‌توان گفت یک اجماع کلی در مضحکه کردن نتانیاهو ایجاد شد.

 

یکی از کاربران ایرانی توییتر چنین پستی را به اشتراک گذاشت و نوشت «هی نتانیاهو! ببین علیرضا احمدی روشن پسر دانشمند هسته‌ای ایران است که تو او را کشتی!» تصویر فرزند شهید قشقایی هم که با شلوار جین در حال صحبت در کنار رهبر انقلاب بود، یکی دیگر از این پستها بود.

 

یکی دیگر از کاربران هم سخنرانی سال قبل نتانیاهو در سازمان ملل که اتفاقاً آن هم سوژه خنده و کاریکاتور شده بود را دست مایه قرار داد.

 

 

به هر حال سخنان مسخره نتانیاهو که ادعا هم می‌کرد شناخت خوبی از ایران دارد، باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی برای مدتی تفریح سالم و جذابی را تجربه کنند!

۹۲/۰۷/۱۵
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی