مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی
قبح مذاکره با آمریکا با نظرسنجی پاک نمی‌شود/ اگر نظرسنجی‌ها ملاک بود که حالا باید شخص دیگری رییس جمهور بود

سخنان روز گذشته رییس جمهور حاوی خبری بود که در رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته شد و آن هم دستور برای انجام نظرسنجی درباره مذاکره ایران وآمریکا بود.

به گزارش رجانیوز ، حجت الاسلام حسن روحانی  روز گذشته و پس از پایان جلسه هیات دولت به جمع خبرنگاران آمد و گفت: " به دو دستگاه مهم نظرسنجی گفتم که در کشور نظرسنجی دقیق کنند و نظر مردم را بگیرند تا ببینیم این حرکت دولت ( مذاکره با آمریکا) که گامی به پیش گذاشته است، چقدر موافق و چقدر مخالف دارد، حتی اگر مخالفین راه این دولت یک درصد باشند، آن یک درصد حق دارند حرف بزنند و نقد کنند."

رییس جمهور توضیح نداد که که اگر گام دولت در مذاکره با آمریکا بر پایه اصول اسلامی و بایسته‌های عقلی و همچنین در راستای منافع ایران اسلامی برداشته شده است و همچنین دولتمردان در پیشگاه الهی برای این رفتار حجت دارند، دیگر چه نیازی به نظر سنجی است و اگر نیازی به نظر مردم است چرا قبل از این اقدام نظرسنجی صورت نگرفت؟

در همین حال جامعه آماری نظر سنجی در بهترین حالت 50 هزار نفر است که این قطعا نمی‌تواند مبنای تصمیم‌گیری برای مسائل اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی چون مذاکره با شیطان بزرگ قرار گیرد.

از سوی دیگر، تجربه نظرسنجی در کشور ما که نمونه آن را در انتخابات اخیر شاهد بودیم،  حکایت از درصد بالای خطا در نظرسنجی‌ها دارد که یا این نظرسنجی‌ها برپایه علمی انجام نشده و یا انگیزه‌های دیگری در آن لحاظ شده است چه اینکه در انتخابات اخیر رای آقای روحانی تا آخرین روزها در نظرسنجی ‌ها پایین بود و اگر قرار بود این نظرسنجی‌ها محقق شود، بی شک الان فرد دیگری بر صندلی پاستور تکیه می‌زد.

جالب است که ملت ایران در تمام اجتماعات سیاسی و مذهبی خود، خصوصا در راهپیمایی‌های میلیونی 22 بهمن برائت از مشرکین و در راس آنها شیطان بزرگ را با شعار مبنایی " مرگ بر آمریکا" فریاد زده است و این خود یکی از بهترین راه‌ها  برای ارزیابی نظر مردم است که گویا مورد غفلت قرار گرفته است.

اگرچه نمی‌توان اصول مبنایی و اساسی کشورمان را که بر اساس آموزه‌های بلند اسلامی تبین می‌شود، به دست نظرسنجی سپرد اما در عین حال، بر فرض نظرسنجی‌ها هم، همسو با نظر رییس جمهور باشد، سوال اساسی این است که مگر قبح مذاکره با شیطان بزرگ را می‌توان با نظرسنجی پاک کرد؟ این پرسشی است که افکار عمومی منتظر پاسخ‌گویی آن می‌ماند.

۹۲/۰۷/۱۲
هادی شبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی