مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

شش تصویری که در شان نمایندگان مجلس نیست:

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ق.ظ
آن بخش از سخنان سید علی محمد بزرگواری که در دفاع از کیان مجلس و انقلاب و رهبری بیان شد بسیار غرا و کوبنده بود که این دو اشتباه حجت الاسلام بزگواری موجب گم شدن اصل نطق وی شد. ظاهراً کسانی بلافاصله با پخش و تکثیر لینک عکس چهارده سالگی ایشان که برای ورود به امتحانات نهایی ششم ابتدایی شهر بهبهان گرفته شده، این اولاد رسول الله را به کمترین بهانه ای به سخره گرفته اند.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - مهران موزون/ نطق دو روز پیش آقای سید علی محمد بزرگواری حاوی دو ایراد بود. یکی کاربرد عبارت «چماق لری» (هرچند که خود این سید بزرگوار پس از آن بنوعی توضیحاتی ارائه کردند) و دیگری کاربرد عبارت «دله دزد» برای شخصی که در مجلس حضور نداشت تا از خودش دفاع کند.



لکن آن بخش از سخنان ایشان که در دفاع از کیان مجلس و انقلاب و رهبری بیان شد بسیار غرا و کوبنده بود که این دو اشتباه حجت الاسلام بزگواری موجب گم شدن اصل نطق وی شد.

اما بعد..

ظاهراً کسانی بلافاصله با پخش و تکثیر لینک عکس چهارده سالگی ایشان که برای ورود به امتحانات نهایی ششم ابتدایی شهر بهبهان گرفته شده، این اولاد رسول الله را به کمترین بهانه ای به سخره گرفته اند.



در این راستا نماینده ی مردم شریف لاهیجان با تبلت خویش عکس فوق را روی دست گرفته، در صحن مجلس به دوره گردی افتاده و سعی در کلید زدن فضای خبری تمسخرآمیز و خنده در مورد حجت الاسلام بزرگواری نموده است.

داستان این عکس هم هیچ نیست جز اینکه صبح یکی از روزهای سال 1350 سید علی محمد بزرگواری 14 ساله به همراه برادر خود از روستای پدری برای شرکت در امتحانات نهایی ششم ابتدایی خود را با پای پیاده (تا غروب) و از کوه و کمر به بهبهان رسانده و فی الفور برای گرفتن شش قطعه عکس شش در چهار به یکی از عکاسی های بهبهان مراجعه نموده و عکاس نیز برای تنظمیات کادر و عکس ، از پوشاک جانبی و موقتی آتلیه استفاده کرده و از سید زاده 14 ساله روستایی این عکس پرسنلی را می گیرد.

شما قضاوت کنید در این عکس جز معصومیت یک کودک سادات روستایی چه می بینید؟ جز دو چشم زیبای درخشان و اصیل عشایر دلیر کهکیلویه چه می بینید؟ انصافاً در گره ابروان این شیربچه ی طوایفی که افتخار لنگ کردن تیمور گورکانی را یدک می کشند چه می بینید؟

حال ببینید ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان چگونه و با چه وجناتی اقدام به تمسخر این روحانی مظلوم نموده و سیادت ایشان را به هیچ گرفته است.











۹۲/۰۵/۲۴
هادی شبیری

نظرات  (۱)

تمامی این کارها محکوم است ولی این بخاطر اینست که کسانی امثال شما چنین ایرادهایی را باب کردید مشکل اینجاست که ما اصل را ول کردیم افتادیم دنبال فرع..اصلا به کسی چه ربطی دارد که فلانی چه لباسی می خواهد بپوشد.همین ایراد گرفتن به لباس و دیگر چیز های شخصی افراد باعث زیاد شدن ریا در جامعه می شود...فلانی نماز جماعت شرکت نمی کنه.تو راهپیمایی نمی ره. نباید بره سر کار باید بچه هاش از گرسنگی بمیرن...من نشنیدم تو اسلام کسی با دشمناش هم همچین کاری کنه.اینه اسلامی که ما اجرا می کنیم آدم خندش می گیره....اینو خودمون ساختیم خودمون هم جورشو می کشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی