مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

ابهامات در کابینه دولت تدبیر و امید

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ

درحالیکه جامعه هنوز از تب و تاب نتیجه انتخابات دهم که می توان آنرا غیرمنتظرانه برای اصولگرایان و زندگی بخش برای اصلاح طلبان نامید، رهایی نیافته موضوع انتخاب اعضای کابینه آقای رییس جمهور و تایید و یا رد صلاحیت آنها شور و تکاپوی جدیدی را در اقشار عادی مردم و سیاسیون جامعه ایجاد کرده است .

رییس جمهور  روحانی که به پشتوانه ی رای بیش از هجده و نیم میلیون ایرانی کلید به دست و با شعار اعتدال گرایی به میدان آمده ، کابینه ای را به عنوان بازوی خویش در بازگشایی یک به یک قفلهای نابسامانی در عرصه های مختلف فرهنگی ، سیاسی و به خصوص اقتصادی برگزیده که می توان آن را از جنجالی ترین کادرهای پیشنهادی در دولت های اخیر شمرد !

 

  اکنون با توجه به شعارها و صحبتهای پیشین رییس جمهور روحانی، سوالاتی جدی در انتخاب این کابینه مطرح است .

باید از ایشان پرسیده شود :

 

1.     مبنا و روش شما برای انتخاب وزیران کابینه چه مواردی بوده است؟

2.     مشاوران،برنامه ریزان و یاوران جنابعالی در تعیین این افراد چه کسانی بوده و آیا صلاحیت لازم را در این امر دارا بوده اند؟

3.     آیا در مسیر انتخاب وزرا موانع،  اهرمهای فشار و یا تعارفاتی از جانب اصلاح طلبان و کارگزاران وجود داشته است؟

4.      آیا سعی کرده اید انتخابهایتان را با استقلال کامل سیاسی و بدون رویکرد تشکرآمیز از کسانیکه در انتخاب شدنتان دخیل بوده اند انجام دهید ؟

5.     قول داده بودید کابینه و کادر مدیریتی خود را بدور از گرایشات حزبی انتخاب کنید به این مهم تا چه اندازه نزدیک شده اید؟

6.     شایسته سالاری که در وعده و وعیدهای انتخاباتی شما نقشی پر رنگ داشت را تا چه اندازه اعمال کرده اید؟

7.     حضور افرادی با سابقه ی مدیریتی ضعیف و ناآشنا با مفهوم اعتدال گرایی را در کابینتان چگونه توجیه می کنید؟ ایا هنوز هم خط قرمز شما پرهیز از افراطی گری است؟

8.     آیا بالابودن میانگین سنی در اعضای کابینه شما رفتاری محافظه کارانه برای دولت شما ایجاد نخواهد کرد؟


و در آخر رییس جمهور روحانی همه ی ما جوانان انقلابی و دوستدار رهبری امیدواریم که :

1.     همواره بر شعارهای عقل محورانه ی خود بمانید چرا که اعتقاد داریم عقل و ایمان پیوندی ناگسستنی دارند،

2.     هرگز فراموش نکنید که با میدان دادن و قدرت دهی به سران فتنه و مدعیات تقلب در انتخابات سال 88 - که صحبت هایی اخیر رهبری در جمع دانشجویان نشان از مهم بودن و فراموش نشدنی بودن آن عبرت تاریخی دارد- موجب عقبگرد سیاسی جامعه ایران شده تا جام زهر را جرعه جرعه به کام ولایت ، دلسوزان انقلاب و شهدایمان که ایمان دارم زنده اند و اعمال مارا از نزدیک نظاره گرند ننوشانید،

3.     با حرکت در راستای آرمانهای والای انقلاب اسلامی امید نا اهلان را به یاس تبدیل کرده و همراهی و اعتماد فداییان و دلدادگان به این نظام را جلب کنید،

4.     ما جوانان انقلابی با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نبسته ایم و امیدواریم شاهد عبور  هیچکدام مسئولین از خط قرمز که برای ما همان رهبری است نباشیم .

در پایان آنچه ما را خوشبین میکند این بند از جمله حضرت آقا در مراسم تنفیذ می باشد که فرمود:  

"جناب آقاى روحانى جزو عناصر خدمتگزار قدیمى به نظام اسلامى در بخشهاى مختلف هستند؛ یک فرد آزموده شده‌اى در نظام جمهورى اسلامى هستند؛ چه در دوره‌ى دفاع مقدس، چه در مجلس شوراى اسلامى، چه در شوراى عالى امنیت ملى، کارهاى فراوانى  بر دوش ایشان بوده است، که آن خدمات بزرگ را انجام دادند؛ امروز هم به عنوان رئیس جمهور بحمدالله مفتخرند به این که آراء مردم ایشان را به این سِمت منصوب کرده است. امیدواریم ان‌شاءالله خداى متعال به ایشان کمک کند، از ایشان دستگیرى کند، هدایت کند."

منبع:http://i-am-shia.blogfa.com/

۹۲/۰۵/۱۶
هادی شبیری

نظرات  (۳)

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۸ اصلاح طلب معتدل
سلام ی چند روزی نبودم نمیخام چت روم بشه ولی خدا وکیلی تو کدوم پست از حسنات کابینه روحانی رو دیدین لااقل نیمه پر لیوانم ببینید .اینها بیان مشکل نیست فکر نمیکنم کلمه بهتر از تخریب برای پست ها وجود داشته باشه .لااقل یک پست در مورد حسنات دولت روحانی بزارید.دولت روحانی شر مطلق فرض نکید با اینکه موافقم ضعفهایی هم وجود داره.و من الله توفیق..........
سلام
زمانیکه به وحدت نیاز داریم خودمون زیر پای همدیگه رو خالی نکنیم.
مشکلات رو با بیانی بهتر از این هم میشه گفت.
لطفا کارها رو با سوء ضن پیش نبرید.

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۶ اصلاح طلب معتدل
دکتر روحانی به قول رهبری امتحان پس داده است و نشان داده زیر فشار کاری انجام نمیدهد. بیایید به جای تفرقه به دنبال اتحاد باشیم تا کی تخریییییییییییییییییییییییب نماینده ای که مورد نظر ما نبوده . شما که معیارتون سخنان رهبری است که فرمودند همه به رییس جمهور کمک کنند پس در معیارتون کجا رفت لااقل از رهبری جلو نیفتید.راستی روز خبرنگار بهتون تبریک میگم.
پاسخ:
علیک سلام آقای عباسی
ما مشکلات رو مطرح می کنیم و اصلا دوس نداریم برای این دولت مشکلی پیش بیاد چون مردم این وسط ضررش رو باید پس بدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی