مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

آقای‌ هاشمی! کمی آهسته‌تر

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ
باز هم این سوال پیش می‌آید که کنترل تیتر و روزنامه‌ها فقط در دولت‌های نهم و دهم شکل گرفت یا باید سابقه آنرا در دولت‌های قبلی جست. ولنگاری بیش از حد دوران اصلاحات در عرصه رسانه، معلول، علت هایی در دولت سازندگی بوده است.
به گزارش 598، سیاست روز نوشت: دقیقا یک ماه پیش در چنین روزی بود که نتیجه نهایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام شدو جناب آقای حسن روحانی توانست اعتماد مردم را جلب کند.

از آن روز تاکنون، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، که پیش از انتخابات صراحتا، حمایت خود را از کاندیداتوری جناب روحانی اعلام کرده بود، پس از سکوتی چندساله، مجددا سعی در حضور پررنگ‌تر در عرصه سیاسی کشور دارد.

جناب آقای هاشمی که خودشان پیش از اعلام صلاحیت نامزدها در دیدار با آقای رفیق‌دوست، احتمال عدم احراز صلاحیتش به دلیل سن بالا را مطرح کرده بود، با اعلام نتیجه انتخابات، گویی به روزگار پیشین خود بازگشته‌اند و تقریبا در اکثر روزهای هفته طی دیدارهای مختلف (که تعدادشان به دیدارهای رئیس جمهور منتخب شانه می‌زند) به تبیین نظرات و دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

جناب آقای هاشمی که پیش از این و در روز اعلام نام کاندیدای پیروز، انتخابات یازدهم را دموکرات‌ترین انتخابات دنیا نامیده بود ( و البته چنین نظری را در سال ۸۸ بیان نکرده بود) و حتی در مقام یک حسابرس، خواهان بررسی درآمدهای ۸‌ساله اخیر شده است، حالا در اظهار نظری جدید گفته است که: «انتخابات ۲۴ خرداد رونمایی از اندیشه اعتدالی مردم ایران بود که سالها در زیر آوار افراط و تفریط مکتوم شده بود.»

البته ایشان اشاره نکرده‌اند که منظورشان از سال‌های آوار افراط و تفریط به دوره‌های قبلی نیز برمی‌گردد یا منظورشان تنها به همین ۸ سال پیش و دولت منتقد ایشان برمی‌گردد.

آقای هاشمی در بخش دیگری از سخنانشان گفته اند که: «کنترل تیتر و مطالب روزنامه‌ها حاصل عدم تحمل و خفقان رسانه‌ای است. رسانه‌ها آیینه انعکاس اوضاع جامعه هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند روزنامه‌های ناقد و دلسوز منافع و مصالح ملی را خصوصاً در عصر ارتباطات، محدود کند.»

و باز هم این سوال پیش می‌آید که کنترل تیتر و روزنامه‌ها فقط در دولت‌های نهم و دهم شکل گرفت یا باید سابقه آنرا در دولت‌های قبلی جست. ایشان احتمالا فراموش کرده‌اند که ولنگاری بیش از حد دوران اصلاحات در عرصه رسانه، معلول، علت هایی در دولت سازندگی بوده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح اوضاع پس از انتخابات نیز گفته است: « نظر دنیا نسبت به ایران عوض شده و دیگر از مطالب توهین‌آمیز در رسانه‌‌های دنیا کمتر خبر منتشر می‌شود.»

و در خصوص این سخنان آیت ا... باید گفت که نظر دنیا از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ عوض شده است. اتفاقا مطالب توهین‌آمیز آنها نشانه راه درستی بود که حضرت امام گام‌های نخستش را برداشته بود و شما هم افتخار همراهی با ایشان و جانشین‌شان را داشته‌اید. شما که محضر امام(ره) را درک کرده اید یقینا می‌دانید که ملاک صحت و درستی رفتار ما تعریف و تمجید دشمنانمان نیست و البته توهین‌های آنان نیز نباید حمل بر اشتباه ما باشد.

اگر قرار بر این بود که انتخابات ایران سبب تغییر ادبیات غرب شود، قطعا باید در انتخابات سال ۸۸ چنین رخ می‌داد. جایی که به مراتب حضور مردم پرشورتر بود و رئیس‌جمهور دهم هم با آرای بیشتری توانست بر جایگاه ریاست جمهوری تکیه بزند.

به راستی چرا چنین نشد و بعضی‌ها طعم خوب آن پیروزی را به کام ملت تلخ کردند و برخی هم نه تنها در مقابل قانون‌شکنان نایستادند، بلکه به عنوان وکیل مدافع متهمان ظاهر شدند و برای ضربه زدن به دولت دهم از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

الحمدا... که دولت یازدهم، دولت مطلوب است و مصداق تصورات و آرزوهای ایشان است و طبیعتا باید همه مشکلات مردم با تدبیر رئیس‌جمهور منتخب و مشاوره‌های جناب هاشمی برطرف شود. پس دیگر نباید بهانه‌ای باشد.

اما ای کاش شما که این روزها خود را در لباس یک فاتح می‌بینید که توانسته دولت احمدی‌نژاد را کنار بزند، قدری آهسته تر سخن برانید.
۹۲/۰۴/۲۵
هادی شبیری

نظرات  (۱)

شما اصولگراها اینقد سوختین؟تا کی میخواین ادبیات حسین شریعتمداری رو استفاده کنید؟اصولگراها شکست خوردن بپزیرین
روحانی ادم بزرگی نبود ولی بخاطر همین که خاتمی و هاشمی از انها حمایت کردند رای اوردند پس این دو خیلی محبوبن و مورد قبول مردمن
روحانی ادم بزرگی نبود ولی یک تنه همه اصولگراهای پر ادعا رو زد کنار پس بسه دیگه تمومش کنید 8سال خون مردم رو خوردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی