مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

مسجد صاحب الزمان(عج) شبانکاره

گزارش فعالیتهای هیئت انصارالمهدی(عج)،پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) و کانون انصار شبانکاره

پیام های کوتاه
  • ۸ فروردين ۹۲ , ۱۲:۴۲
    الهی

موج تخریب علیه دکتر جلیلی در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار میلیون‎ها یک پیامک مشکوک در سطح کشور وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش رجانیوز، عصر امروز دوشنبه و درحالی که نزدیک به 50 ساعت تا پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده بود، میلیون‎ها پیامک مشکوک و سازماندهی شده، با مضمون تخریب علیه دکتر جلیلی در سطح کشور منتشر شده است.
محتوای این پیامک مشکوک حاوی جمله‎ای تخریبی در قبال دکتر سعید جلیلی است که در اقدامی عجیب و غیراخلاقی به آیت‎الله مهدوی کنی منتسب شده است.

 
این در حالی است که در این پیامک، خبر مذکور به سایت خبری گمنامی نسبت داده شده که به صورت ویژه از یکی از کاندیداهای پررسانه انتخابات ریاست جمهوری که در روزهای اخیر با ریزش معنادار آراء روبرو شده است، حمایت می‎کند.
میلیون‎ها پیامک تخریبی امروز در حالی علیه دکتر جلیلی در سطح کشور به صورت همزمان منتشر شده است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات نوروزی خود با اشاره به موضوع انتخابات فرمودند: « البته این روزها با این وسائل عجیبِ رسانه‌ایِ کنونی ــ‌ این پیامکها و امثال اینها ــ متأسفانه حرفهای گوناگون، نسبتهای گوناگون به اشخاص گوناگون، رواج دارد. گاهی ممکن است یک نفر هزاران پیامک بفرستد. برای من گزارش دادند که ممکن است در ایام انتخابات، روزی چند صد میلیون پیامک رد و بدل شود. مراقب باشید، تحت تأثیر این چیزها قرار نگیرید؛ نگاه کنید، تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید.»
 
گفتنی است پروژه تخریب دکتر جلیلی، پس از مناظره سوم تلویزیونی و افزایش چشمگیر اقبال عمومی، صبح امروز و با شایعه‎پراکنی روزنامه شرق درباره احتمال انصراف دکتر جلیلی کلید خورد و پس از آن سایت تابناک وابسته به محسن رضایی با انتشار خبری جعلی مشابه با خبر بی‎بی‎سی‎فارسی مبنی بر فعالیت ستادهای جریان انحرافی در حمایت از دکتر جلیلی، تلاش کرد این خط تخریب را ادامه دهد، اما انتشار میلیونی این پیامک مشکوک، پروژه تخریب کاندیدای محبوب جریان مقاومت را وارد فاز جدیدی کرده است.
به نظر می‎رسد با نزدیک شدن به ساعات پایانی انتخابات و با توجه به استقبال گسترده مردمی از دکتر جلیلی در شهرهای مختلف کشور، طراحی پیچیده‎ای از سوی برخی کاندیداهای در معرض حذف برای تخریب دکتر جلیلی کلید خورده است.
۹۲/۰۳/۲۱
هادی شبیری

نظرات  (۲)

با نظر ( حجرات موافق هستم ).
پاسخ:
آقا سعید یعنی شما فکر میکنی که ما مردم رو از مسجد فراری دادیم؟(خنده)
بخشیدا.همین کارا را می کنید مردم را از مسجد فراری میدید.
وبلاگ مذهبی خوبی داشتین که به ستاد انتخاباتی جلیلی تبدیلش کردین.چطور وقتی اینهمه شریعتمداری به دیگران تهمت می زنه قبوله اما حالا دردتون میاد؟
نه اینکه اینا کار خوبی میکنن تهمت می زنن ولی آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران...
ناراحت هم نشین.هر چند که این نظر را شما ها ثبت نمی کنین
پاسخ:
دوست عزیز بزرگان ما فرمودند سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست
ضمنا امسال سال حماسه سیاسیت.چون آقای جلیلی حق و ما از گفتمان آقای جلیلی حمایت میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی